Cairns

29 oktober 2018 - Cairns, Australië

Het was weer tijd om te vertrekken. 2 vluchten van ongeveer 3,5 uur. Eerst van Wellington (Nieuw-Zeeland) naar Sydney (Australië) en daarna van Sydney naar Cairns. Tussen die vluchten moest ik nog 2,5 uur wachten, dus al met al was ik best wel laat. Bij de eerste vlucht had ik 3 stoelen voor mij alleen, dus ik kon lekker liggen om een beetje te slapen. De tweede vlucht zat vol met Chinezen die ontzettend hard praatten, dus niet echt slapen. Eenmaal in Cairns aangekomen, nam ik de taxi naar het hotel en toen kon ik lekker slapen. Ik had 2 meiden ontmoet en ging toen snel slapen, want ik was erg moe. Ik heb deze nacht voor het eerst geslaapwandeld. Ik werd wakker toen het meisje naast mij gilde van de schrik toen ik naast haar bed stond. De volgende ochtend vroeg ik me af of ik dat had gedroomd of dat het echt was gebeurd en het meisje zei dat ik inderdaad aan haar bed stond. Echt super raar!! Goede binnenkomer :p.
In de ochtend zijn we vroeg vertrokken naar het Great Barrier Reef. De hele dag op de boot en snorkelen. Zooooo mooi! Zoveel vissen en koraal! Echt bijzonder! Ik kon hier helaas geen foto's van maken, want dat overleefd mijn telefoon niet, maar het was echt prachtig. Alle kleuren van de regenboog kwamen voorbij. Ik ben wel een beetje verbrand. Het is hier rond de 30 graden. Nu lekker eten en dan slapen. Morgen weer vroeg eruit voor een nieuwe dag.

1. Ineke:
    29 oktober 2018
    Ha Eline....fijn dat je veilig bent aangekomen...gezellige verhalen vertel je steeds en mooie foto's maak je hoor...geniet ervan..dag dag
  2. Tante Coby:
    2 november 2018
    Great Barrier Reef is schitterend, dat weet ik nog van Anja. Zij had de juiste camera bij zich. Slaapwandelen heeft meestal met verkeerd eten te maken hè? 😀