Punakaiki

24 oktober 2018 - Punakaiki, Nieuw-Zeeland

Gisteren ging de helft van de groep weg. Sommigen deden een 16-dagentour en ik doe 24
We waren een beetje verdrietig, want een van onze nieuwe vrienden is nu ook weg... gelukkig gingen we direct daarna naar een bierbrouwerij. Dat maakte me een beetje vrolijker :p. We reden naar Punakaiki. Een rainforestgebied. Koud en vochtig, maar heel mooi. Aan het einde van de middag eindelijk na 3 weken niks doen weer een training gedaan. Even hardgelopen en wat krachtoefeningen. Het hardlopen is hier een uitdaging met alle heuvels
In de avond hebben we een spelletje gedaan, wat we vanavond af gaan maken. Het duurde veeeel te lang :p. In de ochtend hebben we een 2,5 urige wandeling gedaan naar de Pancake Rocks and the Blowhole. Het water springt uit de rots, waardoor het lijkt alsof het blaast. Geen idee waarom ik besloot mee te gaan, want wandelen is niet echt mijn ding. Ik klaagde niet, maar mijn gezicht spreekt altijd boekdelen. De groep lachte me een beetje uit :p. Ik voelde mijn benen nog van de training van gisteren. Maarrrr ik heb het gedaan en het was he mooi. Nu gewoon een beetje relaxen en wat dingen uitzoeken voor de volgende reis. Over 4 dagen ben ik alweer onderweg naar Australië en dan ben ik alweer op de helft. Nog maar 2 maandjes te gaan. Time flies.

1. Adriaan:
    24 oktober 2018
    Op de helft alweer... Gaat dan inderdaad ook weer snel, zeg. Hier wordt het overigens wel echt herfst, voor m'n gevoel. Hier iig regengordijnen, windstoten, 14 graden, dat soort werk XD
    Enneh gewoon niet denken aan de afscheidsmomentjes die nog gaan komen en geniet van de tweede helft (a)
  2. Mama:
    24 oktober 2018
    WoW! Op de helft alweer! Al heel veel moois gezien en meegemaakt en nog heel veel in het verschiet😃
    Bijna naar Australië, ik kijk weer uit naar je verhalen en foto’s van daar. En ben benieuwd naar de nieuwe groep mensen die je weer gaat ontmoeten.
    Wat lief dat je een armband voor Linda hebt gemaakt!
    Geniet nog even in Nieuw Zeeland en tot de volgende blog maar weer, of tot FaceTime 👌😃
    Xxxmama
  3. Tante Coby:
    2 november 2018
    Je ziet zo heel wat mensen komen en gaan. Zijn die meisjes uit Vaassen er nog wel?