Taupo en Taranaki Falls Track

14 oktober 2018 - Wellington, Nieuw-Zeeland

We hadden gisteren een vrije dag. Twee mensen hadden een bungygump geboekt. Wij hadden niks geboekt staan en gingen met hen mee om te kijken. Toen we eenmaal daar waren en ik zag ze allemaal gaan, wilde ik ook. Ik weet niet waarom ik die adrenaline leuk vind, maar ik vind dat nou eenmaal. Ik zat heek lang te twijfelen of ik wilde gaan of niet. Het is 47 meter naar beneden. Echt hoog en eng :p. Ik had na veel wikken en wegen besloten wel te gaan. Ik werd gewogen (aangekomen van al de fastfood :o), moest tekenen voor eigen voor kennis van de risico's en toen kon ik gaan. Ik werd goed ingebonden. Alles werd gecheckt door 2 personen. Als de een iets deed, moest de ander het checken. Ik vroeg aan die man of hij het goed vast wilde maken. I didnt want to die yet. Hij zei dat ik wel dood zou gaan, maar niet hier. En hij had gelijk; ik ben er nog :p. Na al het vastmaken kon ik door naar de rand. Ik probeerde meteen te gaan, maar ik durde nog niet. De man zei dat het moeilijker wordt als je langer blijft wachten en ik wist dat hij gelijk had, dus toen sprong ik maar. Ik gilde net zo lang totdat ik opgevangen werd in de boot. Eens en noooooit meer :p Het is echt eng!
Vanochtend stonden we op tijd op, omdat we 6 uur moesten rijden. Onderweg hebben we nog een wandeling van twee uur gedaan in de Taranaki Falls. Echt heel mooi (zie de foto's). Onderweg kwamen we bij een plek waar je regenlaarzen kunt gooien als wedstrijd. Je moet zo ver mogelijk zien te gooien. Het klinkt heel stom, maar het is wel grappig.
Nu zijn we in Wellington. Morgen de stad een beetje verkennen.
Doeggggg

1. Tante Coby:
    16 oktober 2018
    Engerd!!!! Dat je dat durfde....