Texas

21 september 2018 - Texas, Verenigde Staten

We vertrokken vanuit New Orleans richting Texas. We gingen een swamptour doen. We gingen op een bootje en kregen een tour (zie foto's). Het was zooo mooi en relaxing! Er schijnen ook aligators te zijn, maar die hebben we niet gezien. We gingen door een sluis en de man zei dat ik (als Nederlander) de sluizen wel gewend ben, maar ik wist niet wat hij bedoelde. Ik begreep het Engelse woord niet. Pas toen ik de sluis zag, wist ik wat hij bedoelde. Toen maakte hij een grapje dat ze niks hoeven te betalen, maar de Nederlanders moeten 20 dollar betalen 'to make them feel at home' :p. Ik vond het grappig.
Daarna gingen we naar een plek waar je aligators kunt vasthouden (zie foto). Dat was zo eng in het begin. Aan de bovenkant zijn ze krokodilachtig en onder slangachtig. Met de buik absorberen ze water en aan de bovenkant absorberen ze zonlicht. (Zie foto voor mijn stoere actie :p).
Daarna gingen we naar de camping. Het was daar echt prachtig (zie foto's), maar de muggen waren er overalllll. We hebben allemaal enorme plekken op onze benen. We zien er niet uit :p.
Bleek tijdens het eten opruimen dat mijn portemonnee was gevonden! Het lag in de wasbak in de trailer. Ik kom nooit bij die wasbak, dus het is een groot misterie. Het lastige is dat mijn pas al was geblokkeerd, dus we moeten alsnog mijn nieuwe pas laten opsturen naar LA, maar tenminste heb ik mijn rijbewijs terug :) happy!
Texas is zo mooi!
Love traveling... byeeee

1. Mama:
    22 september 2018
    Wat een mooie foto's weer Eline! Stoer dat je die aligator vast durfde te houden 😄
    Veel plezier weer ! 😘
  2. Tante Tiny:
    22 september 2018
    Ben even druk geweest. Midweek weggeweest en geen wifi in het huisje. Vanavond alles ingehaald. Je maakt een hoop mee en prachtige foto’s zeg! Wat fijn dat je je portemonnee weer terug hebt. Een hele opluchting voor je.
    We wachten weer op het vervolg!
  3. Ineke:
    22 september 2018
    supermooi Eline...prachtige foto's...leuke gezellige verhalen...wat heerlijk dat je portemonnee gevonden is zeg ( het thuisfront steekt vast de 🇱🇺 uit) 👋👋