Fraser Island

6 november 2018 - Fraser Island, Australië

De afgelopen twee dagen waren we op Fraser Island. Dit is het grootste zandeiland van de wereld. Het eiland bestaat helemaal uit zand. We kregen een tour over het eiland in een grote bus. Over het zand rijden hiermee is alsof je in een achtbaan zit. Niet echt confortabel :p. We gingen langs het strand, beekjes, een boswandeling en even zwemmen op het einde. Zie de foto's. Het is er erg mooi!
Daarna gingen we eten. Onderweg naar huis bleek dat de bus al weg was, dus gingen we lopen. Het was donker, dus we zagen niet heel veel. Opeens riep de tourguide 'stoooop'. Ik schrok me naar en stopte dus meteen. Toen zag ik dat ik bijna op een slang stapte. Het was dus geen schaduw. De slang schrok denk ik ook van ons en hij ging naar de bosjes. Tsja, hebben we ook een slang gezien in het wild. Ik leef nog :p
Nu zijn we weer op de boot naar het vasteland. We vertrekken vandaag rochtong Brisbane. Later meer :)

1. Tante Coby:
    6 november 2018
    Mooi Eline, prachtig stuk natuurgebied. Er zijn ook regenwouden hè? Is de groep ook weer leuk? Liefs van ons 😘
  2. Mama:
    6 november 2018
    Ohhh heerlijk! Je hebt weer bereik😃
    Kunnen we vast wel weer een keer videobellen.
    Wat een mooi eiland zeg! Prachtige foto’s weer!!👌
    Dikke kus en knuffel, ook van Liz👶😃😘