Lake Powell and Zion

29 september 2018 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

Deze twee dagen waren rustig. We hebben gezwommen in de Lake Powell. De volgebde ochtend zijn we gaan hiken rondom Lake Powell en daarna hiken in Zion. Vandaag had ik er niet zo'n zin in. Ik ben moe en had een beetje huilneigingen. Vannacht is de laatste nacht op een camping en dan hebben ik 4 nachten een hotel voordat ik naar Nieuw-Zeeland vertrek. Ik denk dat ik me dan weer wat beter zal voelen.

Het gebied waar ik nu ben (Grand Canyan, Lake Powell, Zion....) staat bekend om de droogte. Door de klimaatverandering wordt het hier steeds droger. Er is dan ook een tekort aan water in dit gebied. De douches kosten daarom ook geld op de campings. Alles is droog. Alle rotsen die je ziet op de foto's en video's hebben ooit onder water gestaan.

Vanavond dus laatste keer kamperen en morgen vertrekken we naar Las Vegas. We will see how that will be :p.....

1. Mama:
    30 september 2018
    Een paar dagen niets van je gehoord/gelezen omdat je geen WiFi had. Maar wat een belevenissen staan er nu weer op. En wat een prachtige video’s!👌
    Indrukwekkend de Grand Canyon!
    Ik kan me voorstellen dat je nu moe bent, wat een intensief programma heb je achter de rug en ontzettend veel indrukken. En dan slapen op campings op een dun matras, korte nachten. Pfffff logisch dat je er even doorheen zat.
    In het vliegtuig naar Nieuw-Zeeland heb je alle tijd om uit te rusten😝
    Geniet van je laatste dagen in Amerika en zet ‘m op!!
    Dikke kus en knuffel, mamaxxx
  2. Tante Coby:
    1 oktober 2018
    Even een dipje....dat is logisch na zoveel indrukken en weinig rust. Op naar Nieuw Zeeland. 👍😘