Abel Tasman

27 oktober 2018 - Abel Tasman, Nieuw-Zeeland

De eerste dag was vooral rijden. We gingen naar Abel Tasman. We bleven hier twee dagen, dus we konden een beetje uitslapen. De helft van de groep ging een 4-urige wandeling doen. Ik had daar dus echt geen zin in en ben bij de lodge gebleven. Ik had nu de kans om al mijn kleding weer te wassen, omdat ik al bijna weer vertrek. Nu had ik genoeg tijd om 2 wassen te draaien. De wasmachines zijn echt zo slecht hier. Alles wat wit is, is niet meer wit. Maargoed. Om 5 uur in de middag gingen we weer paardrijden. We gingen naar het strand; echt mooi! Ik werd daar gewogen en ik was 4 kilo aangekomen in 2 maanden. Ik moet echt gezonder eten. In Azië zou het vast beter gaan. Rijst en groente :p.
Vanochtend hebben we in een waka gepaddled. Dit is een Maori-kano. Het was heel vroeg in de ochtend (rond 8 uur), omdat we de hele dag weer moesten rijden. Terug naar Wellington, weer met de ferry naar het noordereiland. En morgenmiddag vlieg ik van Wellington naar Australië. Op naar het volgende avontuur...

1. Tante Tiny:
    27 oktober 2018
    Hoi Eline,
    Wat een schitterende foto’s heb je weer gemaakt! Ik vind het knap dat je zo trouw al je belevenissen met ons deelt. We maken de hele reis van je mee. Dus Nieuw Zeeland zit er bijna op. De weken vliegen denk ik voorbij. Ook maar weer een goede tijd in Australie! Groetjes.
  2. Helma van Puijenbroek:
    27 oktober 2018
    Hi Eline, oei oei kilootjes aangekomen. Das jammer, maar ja dat is nou eenmaal zo als je geniet. Mooie foto’s heb je weer gemaakt/laten maken. Heel goede reis naar en in Australië. Krijgen we vast weer prachtige foto’s van te zien.
    Dikke kus
    Helma