Night on the boat: Whitsundays Island

1 november 2018 - Whitsunday Island, Australië

Gisteren hebben we in het begin van de ochtend een wildlife tour gekregen op Magnetic Island. Zie de foto's. Koala's, krokodillen en ja, ik heb een slang vastgehouden :p! Toen we daar klaar waren, gingen we direct naar de ferry om terug te gaan naar het vasteland. We moesten een paar uur rijden naar onze bestemming, want we gingen een nacht verblijven op een zeilboot. In de bus keken we heel toepasselijk Finding Nemo terwijl we langs de Great Barrier Reef reden. Ik was te moe om te kijken, want de airco had zijn werk gedaan op mijn luchtwegen. De volgende dagen geen airco meer voor mij... Eenmaal aangekomen op de boot gingen we varen richting Whitsunday Island. Dit staat in de top 10 van mooiste stranden ter wereld. Het is er prachtig!!! De hele middag en avond lekker in de zon gelegen op de boot en toen lekker op tijd slapen in de hoop dat mijn verkoudheid snel over zou gaan. De volgende ochtend vertrokken we alweer vroeg om een paar uur door te brengen op het strand zelf. Er was donder en regen voorspeld, maar het was heerlijk weer met een warme zon, dus we hadden geluk! Het is het mooiste strand dat ik ooit heb gezien. Ontzettend blauw water en ontzettend wit, dun zand. We werden rond het begin van de middag weer opgehaald door de boot om te lunchen. Daarna hebben we nog gesnorkeld en nu weer lekker chillen. Vanavond slapen we vrij luxe. Er is hier zelfs een sporthal :) Ik heb lekker een uurtje kunnen sporten. Happy :)

1. Coby van den Adel-Revet:
    1 november 2018
    Elke dag weer heel bijzonder je verhalen, ik kijk er naar uit.

En dan nog ook de prachtige fotos!!!
  2. Tante Coby:
    2 november 2018
    Allemaal prachtig maar ik hoop nog steeds dat je weer heelhuids thuiskomt, al die enge beesten!