Myella farm

4 november 2018 - Kokotungo, Australië

We zijn voor 2 nachten op een boerderij geweest. Ze hebben koeien, paarden en vangen kangoeroes op die niet sterk genoeg zijn. We kwamen rond avondeten aan, dus die dag hebben we niks meer gedaan, behalve rijden. De volgende dag zijn we gaan paardrijden. Hij heette Stan of Stanley, maar we noemden hem 'Stan the man' :p. Toen we terugkwamen gingen we de paarden voeren en toen was het tijd voor onszelf om te lunchen. Daarna hadden we nog ongeveer een uur om lekker af te koelen in het zwembad. Het is hier heel erg warm. Daarna kregen we een rondleiding op de boerderij. Het is er enorm groot, dus een rondleiding betekent in een jeep en dan een half uur rijden. De boerderij is gewonnen door een Nederlandse familie 'Torenbeek' d.m.v. een loterij. Zij hebben het inmiddels verkocht aan de huidige familie. De man vertelde dat ze nog steeds contact hebben met de Nederlandse familie, die in Australië wonen. Toen we terugkwamen was het weer relaxen rond het zwembad en voordat we gingen eten, gingen we op pad om de zonsondergang te zien. Erg mooi! Daarna lekker gegeten (home made meal) en op tijd naar bed... leuke ervaring op de boerderij :)

1. Tante Coby:
    6 november 2018
    En hebben jullie toen ‘s avonds cowboyliedjes gezongen bij een vuurtje? Zo doen ze dat toch op die boerderijen? Dat sfeertje hè?