Cathedral Cove and Hot Water Beach, naar Waitomo

9 oktober 2018 - Hot Water Beach, Nieuw-Zeeland

Vandaag gingen we van Haihe naar Waitomo. Dit is zo'n drie en een half uur rijden. Sochtends rond een uur of acht zijn we vertrokken voor een morningwalk naar de Cathedral Cove. Dit is volgens de borden 1.30 uur heen en 1.30 uur terug. Wij vertrokken om 8 uur en waren 10 uur weer terug in de lodge, dus het ging veel sneller. Het was best wel een goede klim. Continue naar beneden en weer naar boven. Calorieën verbranden :) :p De Cathedral Cove is de foto's met de rots waarbij je het water erachter ziet.
Toen we terugkwamen hebben we wat gegeten, de tassen weer ingepakt en om 11 uur vertrokken we weer. We stopten bij the warm water beach. Als je hier graaft, komt er ontzettend heet water uit. Het is zo warm dat je het moet mengen met het water uit de zee, anders verbrand je. Het strand staat hierom bekend en het was er dus druk met allemaal gravende mensen. We zijn even de zee in geweest, wat nog erg koud was en even in de zon gelegen. Daarna moesten wr toch echt weer verder, omdat we een asrdig stukje moesten rijden. Ik heb lekker geslapen in het busje. Eerder kon ik niet slapen in bussen, auto's, treinen en vliegtuigen, maar nu slaap ik overal :p. Ideaal! Zie de foto's voor hoe mijn dag was :)